flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Робота в задоволення

28 січня 2019, 20:10

 

 

 

Бігарій Михайло Йосипович

Головний спеціаліст з інформаційних технологій

«Робота в задоволення»

      Рано чи пізно будь-яка людина замислиться над тим, якою справою вона хотіла би зайнятися. Вибір визначає навіть не вона сама, а те, на яку спеціальність буде найбільший попит у даний період часу.

       Часто буває і так, що обрана спеціальність виявляється не тою, якою хотілося б займатися. В цьому випадку можна отримати додаткову і в тридцять років, і пізніше. Тим більше, що в сучасному світі стало нормою отримувати кілька вищих освіт. Загалом, для вибору професії зовсім не існує вікових обмежень.

        Головне у виборі спеціальності — пам’ятати одне: вона повинна приносити радість і задоволення. Не можна, вирушаючи на роботу, відчувати тягар. Справа, якою займається людина, має бути улюбленою. Адже багата та людина, яка щаслива, а вдало обрана професія здатна приносити радість і задоволення кожен день.

         Першу вищу освіту я здобув у 2005 році закінчивши Ужгородський національний університет за сеціальністю «Електронні системи», а  другу - у 2016році закінчивши Міжрегіональну академію управління персоналом здобувши спеціальність «Правознавство»

         Свою трудову діяльність у Воловецькому районному суді розпочав з 03.04.2008 році пройшовши конкурсний відбір на посаду головного спеціаліста з ІТ. Про вакансію дізнався випадково в розмові зі  знайомою, а в подальшому колегою Лопіт Марією  Іванівною. Нові працівники на новому робочому місці проходять процес адаптації - пристосування працівника до відповідних умов, колективу. Хоч і мав стаж роботи 3 роки в іншому колективі та досвід спілкування з колегами, однак хвилювання пов'язані з переходом на іншу роботу, все ж таки були: знайти спільну мову з колегами та керівництвом, зуміти завоювати повагу колег. Процес адаптації у колективі для мене пройшов неважко і я був задоволений ставши його  частиною.

         На той час, колектив відповідав високим якісним кретеріям : здоровий морально-психологічний клімат, згуртованість, постійна спрямованість на успіх, висока вимогливість, внутрішня та виконавча дисципліна . Вважаю, що значна заслуга в цьому голови суду Софілканич Оксани Антонівни та в подальшому керівника апарату Білей Лесі Романівни. Вони чітко ставили цілі і завдання, а також правильного їх доносили до працівників, мотивували їх на досягнення високих результатів це і було тією рушійною силою, яка формує якісні характеристики колективу.

          На мій погляд, важливою характеристикою колективу є здоровий морально-психологічний клімат. Будь-які відносини між колегами починають складатися в результаті спілкування і спостережень, у процесі яких люди накопичують інформацію один про одного, що служить основою взаємної зацікавленості, симпатії чи, навпаки, антипатії. Симпатизуючі один одному люди, працюють більш злагоджено і ефективно. Антипанії часто призводять до негативних явищ, таких як: конфлікти та стреси. Спільність інтересів і цілей колективу та особистості є найкращим середовищем для формування їх взаємовідносин. У будь-якій організації важливий той  клімат, який формується в першу чергу керівником.  Від особливостей його взаємодії з підлеглими залежать результати роботи установи, а стійкі хороші результати і створюють психологічний клімат.

         Що стосується мотивації трудової діяльності, то вона може бути дієвою і  без застосування  методів матеріального стимулювання персоналу, це моя суб’єктивна думка, з якою інші можуть і не погоджуватись. Належна оцінка роботи - є тим визанчальним фактором самовдосконалення та самореалізації працівника.

У 2009 році я отримав першу подяку голови суду, це  стало значним поштовхом в роботі.   У 2011 році за сумлінне виконання службових обов´язків нагороджений грамотою ТУ ДСА в Закарпатській області, а в 2017 році отримав подяку голови ДСА України.

         Професійна самореалізація  включає в себе поняття підвищення рівня професійної компетентності, здобуття нових знань, які вкрай необхідні в умовах сьогодення, запровадження інформаційних технологій в судовому процесі. З цією метою взяв участь у семінарі, проведеному 02 березня 2018 року на базі Київського районного суду міста Одеси на тему «Запровадження інформаційних технологій в судочинстві та заповнення інформаційних прогалин у співпраці судової системи та суспільства».

          Якщо говорити про функціональні обов’язки відповідно до посадової інструкції, так як посада вводилася нова, то  і завдань було не багато. В процесі впровадження електронного діловодства в судових установах та документообігу – створення інтегрованої системи електронного документообігу, автоматизація колективного створення й використання документів, відповідно і зростали завдання та обов´язки. Впровадження в суді 2010 році комп'ютерної програми діловодства КП «ДЗ», що мало  полегшити роботу, а навпаки принесло додаткове навантаження та навіть погіршення стосунків в колективі. На сьогоднішній день  відповідно до положення ЄСІТС  проходить тестування підсистема “Електонний суд”, вважаю, це також буде  «каменем спотикання», який потрібно подолати спільними зусиллями.

          Важливим  етапом в трудовій діяльності став період з 20.10.2016 р , на мене було покладено виконання обов’язків заступника керівника апарату суду на час перебування Лопіт М.І. у відпустці по догляді за дитиною. Працюючи значний час у робочому кабінеті з керівником апарату   Білей Л.Р. – «керівником  від Бога», набирався позитивного досвіду, прислухаючись до її порад та зауважень.  Після виходу на пенсію Лесі Романівни за її рекомендацією, за поданням голови суду Конепуда Василя Івановича та наказом начальника ТУ ДСА України в Закарпатській області Кошинського О.О., на мене  покладено виконання обов´язків керівника апарату суду до фактичного виходу заступника керівника апарату.  Вдячний їм за високу довіру, і за можливість відчути всі адміністративні робочі процеси на собі, а колегам за плідну співпрацю.

          Хочу побажати Всім колегам витримки, толерантності, терпіння, поваги одне до одного,  так як, здоровий морально-психологічний клімат є запорукою успіху кожного з нас,  досягнення високих результатів колективом та процвітання держави в цілому!