flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оголошення щодо оформлення електронних листів

10 листопада 2025, 10:49

Оголошення!

Шановні учасники судових справ, відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ЗУ «Про електронний цифровий підпис» та ЗУ «Про електронні довірчі послуги», Положення про порядок використання ресурсів локальної обчислювальної мережі в Державній судовій адміністрації України, територіальних управліннях Державної судової адміністрації України, місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції, затвердженого наказом ДСА України від 04.12.2013 № 164, Тимчасового порядку обміну офіційними електронними документами, затвердженого наказом ДСА України від 15.11.2016 № 231 та інструкції користувача електронного суду ЄСІТС, Електронні листи оформлені неналежним чином не будуть прийматися до уваги та не будуть передаватися слідчим суддям.

Для того щоб Електронний лист був прийнятим до уваги, він повинен містити вкладення з текстом офіційного документа у вигляді файлу (приєднані файли), скріпленого електронним цифровим підписом.

У разі створення електронного документа з використанням більш як одного електронного підпису та/або більш як однієї електронної печатки його створення завершується накладанням електронного підпису або електронної печатки останнім підписувачем чи створювачем електронної печатки відповідно до технології створення такого електронного документа

Як отримати електронний підпис?

Зверніться до будь-якого акредитованого центру сертифікації ключів і надайте заповнену реєстраційну форму, ваші паспортні дані та реєстраційний номер облікової картки платника податків. Наприклад в КНЕДП ДПС.

 Також електронний підпис можна отримати:

    у ПриватБанку, клієнти банку можуть отримати КЕП безоплатно в особистому онлайн кабінеті Приват24 або звернувшись у відділення;

    у чатботі Ощадбанку онлайн, для клієнтів банку послуга безоплатна;

    у Міністерстві внутрішніх справ та Державній податковій службі — безоплатно.

   Дія.Підпис

  1. У застосунку Дія перейдіть до Меню — Дія.Підпис.
  2. Натисніть на перемикач Активувати Дія.Підпис.
  3. Підтвердьте особу через перевірку за фото.
  4. Придумайте 5-значний код для Дія.Підпис.
  5. Тепер ви можете підписувати документи в Дії.

Електронний документ - документ, інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних, включаючи обов’язкові реквізити документа.

обов’язковий реквізит електронного документа - обов’язкові дані в електронному документі, без яких він не може бути підставою для його обліку і не матиме юридичної сили;

Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.

Накладанням електронного підпису та/або електронної печатки завершується створення електронного документа.